Interneto svetainių kūrimas. Weberix turinio valdymo sistemaInterneto svetainių kūrimas. Weberix turinio valdymo sistema
Dažniausiai užduodami klausimai
Įmonių steigimo dažniausiai užduodami klausimai.
 
Įmonių steigimo pavyzdiniai dokumentai

Klausimas: Kuo galite garantuoti kad pervedus pinigus atsiųsite visus užsakyme išvardintus dokumentus?
Atsakymas: UAB "Verslo sūkurys" yra oficialiai registruota įmonė, galite pasitikrinti juridinių asmenų registro viešoje paieškoje. Jums siunčiamoje išankstinėje sąskaitoje nurodomi visi įmonės rekvizitai bei užsakoma paslauga. Jūs galėtumėte pateikti išankstinę sąskaitą bei apmokėjimo kvitą sprendžiant su UAB "Verslo sūkurys" iškilusius mokestinius ginčus.
 
Klausimas: Įsigijau pavyzdinių dokumentų paketą už 50 EUR, kuriame siūlote išvardinti veiklas pagal ekonominių veikų klasifikatorių. Ar tai būtina?
Atsakymas: Pagal šiuo metu Lietuvos Respublikoje galiojančius įstatymus, veiklas vardinti pagal klasifikatorių nėra būtina. Pakanka nurodyti veiklų sritis, kuriose dirbs įmonė. Kaip pvz.: medienos apdirbimas, prekyba maisto produktais ir pan. Veiklas vardinti pagal klasifikatorių siūlome todėl, kad Lietuvoje yra labai nepastovi įstatyminė bazė.
 
Klausimas: Kodėl, prieš užsakydamas dokumentų paketą, turiu užpildyti puslapyje esančią formą?
Atsakymas: Formą užpildyti reikia tam, kad mes el. paštu galėtume išsiųsti Jums išankstinio apmokėjimo sąskaitą, pagal kurią Jūs atsiskaitytumėte už mūsų paslaugas.
 
Klausimas: Kuo galite garantuoti kad Jūsų pavyzdinių ar parengtų dokumentų paketas parengtas kokybiškai?
Atsakymas: Per 2004 - 2015 metus mūsų įmonė įsteigė virš 1000 įvairių teisinių formų įmonių. Dokumentų paketai yra parengti profesionalių teisininkų. Be to, Jūs dokumentų paketą įsigyjate iš oficialiai registruotos įmonės, kuri prisiima atsakomybę už savo įsipareigojimus.
 
Klausimas: Ar dokumentų paketus galiu užsakyti tik internetu?
Atsakymas: Dokumentų paketus galite užsakyti atvykę į mūsų biurą arba iš mūsų interneto svetainės.
 
Klausimas: Kaip aš galiu atsiskaityti už dokumentų paketą?
Atsakymas: Pagal mūsų atsiųstą išankstinio apmokėjimo sąskaitą Jūs iš banko galite padaryti pavedimą į mūsų nurodytą sąskaitą, galite pasinaudoti internetinės bankininkystės paslaugomis arba atvykti į mūsų biurą ir sumokėti už paslaugas grynais pinigais.
 
Klausimas: Planuoju steigti įmonę ir žinau, kad lėšas, panaudotas įmonės steigimui, galiu susigrąžinti. Ar Jūs išrašote sąskaitą – faktūrą?
Atsakymas: Užsakius dokumentų paketą, pirmiausia Jums yra išsiunčiama išankstinio apmokėjimo sąskaita. Ją apmokėjus ir gavus dokumentų paketą, Jūsų nurodytu adresu paštu yra išsiunčiama sąskaita – faktūra, kurią galėsite įtraukti į įmonės apskaitą ir nurašyti į išlaidas.
 
Klausimas: Per kiek laiko Jūs parengiate visus reikiamus dokumentus, kiek laiko užtrunka visas registravimas?
Atsakymas: Užsakius pavyzdinių dokumentų paketą už 50, 60 ar 70 EUR ir už jį apmokėjus, dokumentus el. paštu Jūs gausite per 1 darbo dieną. Užsakius parengtų dokumentų paketą už 80 EUR ar 100 EUR ir už jį apmokėjus, anketą el. paštu gausite per 1 darbo dieną. Užpildytą anketą turite atsiųsti mums. Galutinius įmonės steigimo dokumentus Jūs gausite per 1 darbo dieną. Visas įmonės registravimo procesas gali užtrukti nuo 5 dienų. Registravimo trukmė priklauso nuo to, kaip greitai Jūs suformuosite įstatinį kapitalą bei kiek laiko reikės laukti, kol priduosite dokumentus notarui.

 
 
3 - 4 ŽINGSNIAI - ĮMONĖ ĮSTEIGTA!
 
Sutarties pasirašymas;
Įstatinio kapitalo formavimas (steigiant UAB, AB);
Dalyvavimas pas notarą dokumentų tvirtinimui;
Įmonės pažymėjimo ir kitų dokumentų atsiėmimas;
 
Tel. 8 37 711 611; 8 673 83872
 
Plačiau... | Kontaktai | Klauskite
 
 
 
Ieškoti svetainės informacijos per
Google

 
 
   
 
Interneto adresai pigiau
Hostingas su 30% nuolaida